La línia L1 del bus urbà canvia el seu recorregut i passa definitivament per l’av. Barcelona en comptes del c/ Comerç
se suprimeixen les parades del c/ Comerç, a l’alçada de la passera de l’estació, i del c/ Santa Digna, a la cantonada amb el passeig del Camp dels Rolls.
La nova configuració de la vialitat a la zona de la Creu de Santa Digna ha obligat a suprimir 2 parades de la Línia 1 (vermella) el bus urbà, que ja es van suprimir provisionalment amb motiu de les obres. Les parades suprimides són al c/ Comerç, a l'alçada de la passera de l'estació, i al c/ Santa Digna, a la cantonada amb el passeig del Camp dels Rolls. La línia 1 del bus urbà ha canviat el seu itinerari i actualment passa per l'avinguda de Barcelona i pel carrer Santa Digna fins a enllaçar amb el c/ Amàlia Soler on continua l'itinerari actual vigent.
La parada més propera a les anteriors parades suprimides i més propera a l'estació de tren és la que hi ha al c/ Santa Digna, cantonada amb el c/ Amàlia Soler.
Fuente: http://www.vilafranca.cat/jsp/noticies/ ... d=72184472
Cambios en la L1 de Vilafranca del Penedés
Volver a “Líneas de Area Metropolitana BCN y Cataluña”
¿Quién está conectado?
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 1 invitado